ar-tanten

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av C E - 7 juli 2016 06:00

...är också åtta år och hon "följde med på köpet" när jag hämtade Bebis. Skulle inte alls ha två hundar med mig hem och jag visste inte ens om att det fanns fler valpar än Bebis, och ändå av någon anledning hade jag med mig två halsband, ett stort och ett litet, och två koppel. Så när jag blev tillfrågad om jag ville ta med mig den extra valpen hem tänkte jag att det nog var meningen. Har aldrig ångrat mig för hon är världens bästa, mest kärleksfulla hund. Hon kan gosa i evighet, låta som en varulv och skrämma iväg obehöriga. Hon är också en korsning, en osannolik korsning av dalmantiner, siberian husky och.....kungspudel. Aldrig någon som har gissat rätt och så här ser hon ut.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards