ar-tanten

Alla inlägg den 3 augusti 2017

Av C E - 3 augusti 2017 05:24

Vi skulle in en snabbis till stan för att fixa klart sonens bankkonto, det tog hela dagen det, vi stod i kö mesta tiden men nu är det gjort i alla fall. Regn och åska hela dagen dessutom så promenaden med Petter ställde jag in, får ta det idag istället. Härom dagen kom regnbågen ner ur ett moln, såg märkligt ut, men vackert.

   Det hade inte regnat som jag minns och det var ingen klassisk regnbåge....


Nu är obduktionsrapporten klar, så nu vet jag hur han dog, nu behöver jag inte fundera mer på det.... fast det gör jag ju naturligtvis ändå, helst skulle jag vilja se en film (eller vill jag det egentligen) för att få se hur det gick till, en tecknad film skulle funka för mig.


Annars..... börjar jag ju flytta lite smått idag.....

 

Bilden tillhör Mathias/Villfarelser

Ovido - Quiz & Flashcards