ar-tanten

Alla inlägg den 6 augusti 2017

Av C E - 6 augusti 2017 05:23

Den större delen av gårdagen tillbringades raklång pga migrän. Inte jättemycket, och det var därför jag inte tog migränmedicin, kan jag låta bli den gör jag det, man blir så seg efteråt. Sen åkte jag och dottern till lägenheten för att flytta runt lite inför idag, när resten ska dit. Det gick rätt fort, det är ju så litet haha. Vardagsrummet är som vårt kök, köket är som toaletten, toaletten är som en garderob. Men vad fan..... nu kör vi!

    Man vänjer sig ju, och när jag bodde i Stockholm bodde jag som minst på 12 kvadratmeter och hade inga problem med det då, allt går med lite vilja.


Tänker packa upp det mesta innan vi börjar sova där, mest för ungarna, att dom ska slippa sova i oreda, det gör dom ju redan nu, men det är ju en van plats, hemma, bättre att borta är lite mysigt och hemtrevligt innan vi börjar sova där. Sen var jag tvungen att ta den där migränmedicinen i alla fall....


Ovido - Quiz & Flashcards