ar-tanten

Alla inlägg den 13 augusti 2017

Av C E - 13 augusti 2017 06:27

Träningen igår kunde inte ha gått bättre. Min instruktör red Petter, som var jätte jättefin, men jag var nöjd med att stå och titta på dom, han skötte sig dessutom toppen. Sen var det bönan, som jag jobbade från marken. Focus på positionen, öka minska volt och tempo. Avslutade med bakdelsvändningar som vi aldrig gjort tidigare, bara jag är tilräckligt snabb går det, jag blir lätt långsam och då gör hon en halt istället. Kul att träffa folk, och kul att vara igång.


När jag kom hem var jag så trött, låg på sängen precis  hela dagen, med undantag för fodring av hästar och hundpromenader. Hade en hemsk olustkänsla i kroppen, som att något elände är på ingång (eller är det känslorna som kommer nu för eländet som varit?) Trött idag med...

   

Ovido - Quiz & Flashcards