ar-tanten

Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av C E - 12 augusti 2017 06:23

Igår var hektisk, flyttade två hästar, två hundar, två katter, två tonåringar och mig då, en trött mamma. Nu är det gjort. Hästarna sprang runt ystra i sin nya hage, dom fick sällskap i  hagen bredvid senare på dagen. När dom var installerade åkte jag hem och hämtade resten av familjen. Resten av dagen gick åt till att få igång ungarnas datorer med uppkoppling, det är viktiga grejor för ungdomar ju.


Hundarna tycker det är jätteroligt att följa med till stallet, vilket är tur eftersom dom kommer att få hänga där en hel del. Idag är det träning, tänker att jag ska träna båda hästarna varje gång nu när dom ändå står där. Finns risk för att Petter är väldigt full av bus idag, så jag har bett min instruktör att rida honom (fegisvarning), men jag kan inte riktigt hantera bus i dagsläget. Hemma är det lugnt, men nu är det nytt och spännande. Bönan kör jag från marken, och hon är ju sällan busig.

       

Sonens katt har installerat sig, han gör inte många knop han inte.

Ovido - Quiz & Flashcards