ar-tanten

Alla inlägg den 4 november 2016

Av C E - 4 november 2016 05:39

Jag har gått och blängt på den i ett par veckor nu. Den står i tvättstugan, där det då gissningsvis var ett kök förr om åren. Det är en mycket vacker vedspis, som min man har använt som... verkstad eller nått. Ja, kolla

   Det där ser ju inte så tjusigt ut. Det lustiga är att man går förbi den flera gånger om dagen utan att SE, men för några veckor sedan började jag SE hur illa vi behandlade den vackra spisen. Jag tror att det beror på att jag har slutat rida Artur och har fått lite mer ork och lust till annat, eller så är det bara en period av lite ökad energi. I vilket fall....

  Måste säga att jag känner mig ganska nöjd, och det tror jag spisen också är nu när den får glänsa igen. Synd på så rara ärtor.


Min dotter fotade mig och Iris.  

Jag är liksom Iris människa, och hon sitter helst på mig och gärna i ansiktet. Ibland kan hon ligga still som på bilden. Sen klippte Nelly och jag ihop filmen på Artur.


 
 

Ovido - Quiz & Flashcards