ar-tanten

Alla inlägg den 24 november 2016

Av C E - 24 november 2016 05:28

Igår kväll var min dotter och jag på seans i Bräcke. Vi har varit där en gång tidigare också med ett annat medium som varit med i Det okända. Hon som var där igår var ny för oss alla. Vi höll till på glassbaren, och där satt vi då 30-talet kvinnor och en man. Mediet var underhållande och hade mycket humor. En släkting (?) vände sig till min dotter och det hon sa stämde mycket bra, men vem var släktingen då? Har jag några släktingar som läser och känner igen den här beskrivningen? Sirap och hårt bröd. Kvinna över 160 cm som dog av hjärnblödning eller brustet blodkärl som tyckte det var trevligt att sätta på sig ryggsäcken och ge sig ut på skidtur? Kan ju förstås vara på gubbens sida då det inte låter som någon jag känner, eller så var det bara någon random ande som hade vägarna förbi. Vad vet jag.


Inte alla tror på detta, och det har jag full förståelse för, jag är inte heller helt säker....eller.... Jag är säker på att det finns dom som kan prata med andar, men jag tror inte att alla som säger att dom kan det faktiskt kan.


Blev tipsad av min bror, att läsa en blogg av Gesus Petterson. Han tror inte på det och avsöjar bluffar. Intressant minsann.


Idag mår jag bättre så jag hoppas kunna gå på promenad med en förmodligen väldigt pigg och busig Petter, och träna lite med bönan, som brukar hålla sig i skinnet mycket bättre.


 

Ovido - Quiz & Flashcards