ar-tanten

Alla inlägg den 29 november 2016

Av C E - 29 november 2016 05:28

Vad gör man med dagarna när man inte kan rida, och det är för halt för att ens ta en promenad? Härom dagen gjorde jag munkar för första gången, det var inte alls särskilt svårt, och nästa gång ska jag fylla dom med någon god gegga. Dock blev det lite väl många för en familj, så grannarna fick en hel del.

 

Mycket tid i sängen blir det också, det gäller att passa på att vila när man kan, man ligger tryggt inbäddad bland hundar och täcken. Iris ser alltid till att ligga på eller i närheten av mitt huvud.

 

Drömde härom natten att jag red i min nya sadel. Det var trevligt, vi var i en lövskog Petter och jag, höstlöv...Sadeln är inte klar ännu, och jag börjar känna mig frustrerad.... Men snart så....

Ovido - Quiz & Flashcards