ar-tanten

Alla inlägg den 26 november 2016

Av C E - 26 november 2016 05:19

...eller bara lite barnslig har jag nog alltid varit. Kanske kombinerat med någon ålderskris, både gubben och jag tycker det är trevligt att kolla på trettio-trettiofem år gamla filmer nu haha. Patetiskt eller bara trevligt. Jag håller på den senaste. Igår såg  vi på The Lost Boys, till och med dottern gillade den. Finns massor av tonårsfilmer jag skulle vilja visa henne, som jag såg när jag var yngre, men var hittar man dom på nätet, känns ju onödigt att behöva köpa dom om dom ens finns. När jag hade somnat såg dom på The Dead Zone, och ikväll ska vi nog kolla på...The Goonies haha. Den kan man inte ens kalla tonårsfilm, det är mer för barn och elva-tolvåringar, men vafan. Behöver jag säga att jag gillade/gillar Corey och Corey? Ja, nu är den ena död sedan många år tillbaks, men filmerna finns kvar och när man ser på dom får man en skön känsla av nostalgi.


Det snöade så mycket och kom så stora flingor att hästarna fick vara kvar i hagen. Ville inte gå ut i snöröken, finns ju risk att man inte syns... eller rentav möter plogbilen... Men dom såg ut att motionera sig själva...

   


Ovido - Quiz & Flashcards