ar-tanten

Alla inlägg den 18 december 2016

Av C E - 18 december 2016 05:25

Gubben är på vift i skogen vilket gör att dottern och jag skulle ha tjejkväll, ja sonen är ju inte så intresserad av att umgås, men han är hemma också. Vi skulle se Dirty Dancing, det var bestämt sedan tidigare och som av en slump ramlade jag över ett sådant där test på FB, jag fick alla rätt (det handlade om Dirty Dancing). Det var väldigt många år sedan jag såg den sist, åtminsonde tjugo år? Vilken nörd jag är, men jag brukar få många rätt när dom där testen handlar om filmer, har väl sett dom flesta, och dom som är bra verkar fastna i minnet. Ja, och så av någom anledning kom vi in på twerking, jag var ju bara tvungen att pröva....enligt min dotter suger jag på det (vilket betyder att jag är riktigt skitdålig). "Du juckar ju bara", sa hon.


Vi såg filmen, den var väl inte riktigt så bra som jag mindes, men känslan fanns kvar ändå, dottern däremot verkade inte riktigt hålla med. "Är den inte slut snart?" Till slut var den det.

 

Ovido - Quiz & Flashcards