ar-tanten

Alla inlägg den 23 december 2016

Av C E - 23 december 2016 05:20

Nu är det snart nytt år igen, och på nyåret så brukar man ju starta om på nytt med nyårslöften och målbilder av olika slag. Jag har inget nyårslöfte, har väl aldrig brytt mig så mycket om det. Vill man ändra nått så gör man väl det direkt tänker jag. Varför vänta på en speciell dag? Men små målbilder har jag, inte för att det är nytt år, utan bara för att.


För egen del: borde jag bli bättre på att promenera så kanske jag mår lite bättre....

Petter: Vi fortsätter att träna på vår kommunikation, försöker komma igång med galoppen. Tekniskt ska vi stärka skolorna. Ser jättemycket fram emot sadeln som ska komma i januari (hoppas jag) och att det ska bli barmark så vi kan åka och träna igen vilket jag saknar jätte.

Bönan: Samma där. Kommunikation, att vi blir snabbare på att läsa varandra  med mindre hjälper, och att jag ska kunna ge hjälperna från längre avstånd, utöka och orka mer, längre pass(?). När det blir bar backe, börja sitta upp igen...


Igår såg vi Ett päron till farsa firar jul, en favorit. Ikväll ser vi Livet på landet som också är hysteriskt rolig.

 

Ovido - Quiz & Flashcards