ar-tanten

Alla inlägg den 1 juni 2017

+-0

Av C E - 1 juni 2017 05:14

Första Juni och nollgradigt. Prognosen säger regn. Jag säger att hästarna nog får vila idag också. Dom vilade igår med då det inte var mycket behagligare då, och så blåser det förstås också. Hästarna motionerade sig själva i hagen igår och själv var jag trött och sov middag i tre timmar.

    Härom dagen hade vi finbesök. Min bror har ju adopterat en hund från Thailand. Mocca heter hon och kan inte skälla. Pft, säger hon. Så väldigt söt!

  Vet inte riktigt hur hon lyckades få plats på fönsterbrädan, men det gjorde hon.


Har fått svar på biopsin som gjordes på Petter. Ingen nackmask som man kunde se, däremot en inflammation orsakad av överkänslighet. Men mot vad? Man kunde ta massa blodprover, men dom brukar inte ge något entydigt svar så det tror jag att jag i dagsläget struntar i. Han mår inte dåligt mer än att en bit av mankammen är lite svullen och att manen ramlar av där. Någon med teorier?

Ovido - Quiz & Flashcards