ar-tanten

Alla inlägg den 4 juni 2017

Av C E - 4 juni 2017 05:30

Dagen igår började bra, solen sken och jag red ut på Petter, som var avspänd och bara tuffade på. Mysigt. Har han vilat vill jag börja med att rida ut för att känna av och mjukstarta, börjar aldrig på banan efter en vila. Ja, ja, han har bara vilat tre dagar men så gör jag.


Bönan fick agera hårmodell, jag gjorde en inbakad fläta för första gången, riktigt knepigt.

  Här är den fin, men när vi gick ut och hon rörde lite på sig så lossnade den och blev för lös.

  Det måste jag träna på för jag tycker det är så fint när man ser hela halsen.


På fredagarna får hundarna märgben, Humlan är noga med att ta med sig sitt ben överallt så att ingen annan ska ta det.

  Kroppen gjorde riktigt ont igår, gick som en stel gammal tant och höll mig för ryggen, höfterna skrek.... då ville dottern ha hjälp med att bygga ihop sitt bord vi köpt på IKEA, så då grälade vi en stund för fy fan vad jobbigt det är med bruksanvisningar och olika skruvar. Slutade med att det var hon som byggde.

  Och det måste jag säga att hon gjorde med bravur. Det blev klart på någon timme, mitt bidrag till bygget var blygsamt.

  Så all  heder åt henne, och dessutom fyller hon 17 idag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards