ar-tanten

Alla inlägg den 5 juni 2017

Av C E - 5 juni 2017 05:25

Igår fotade min dotter när jag red, hon börjar bli riktigt duktig på att fota hästar nu, kanske borde hyra ut henne eller nått? Ända sedan jag började med AR (det är väl tre år nu eller nått) har Petter och jag jobbat med att hitta en egen balans och inte hänga i tygeln. Hänger han i tygeln ramlar huvudet fram och nosen hamnar vid bringan, detta gör att bakbenen lever sitt eget liv väldigt lång bak. Resultatet av detta, förutom att han går på bogarna, blir att han sladdar med bakdelen i svängarna och det blir väldigt obalsanserat. På sista tiden har det börjat dyka upp riktigt bra bilder vilket gör mig så glad! Det är också jättekul att ha många "dåliga" bilder så att man kan jämföra de dåliga bilderna eftersom. Alltså nivån på de dåliga bilderna.  Igår kom den  här bilden.

 

Så vacker han är, mitt hjärta, och så vackert han bär sig. Naturligtvis ser det inte ut så där hela tiden, men en vacker dag kanske, det finns i alla fall hopp.

 

Bönan var också duktig igår, vi jobbade vidare med att hålla positionen, tycker att vi börjar få till det rätt bra.

 

Undrar om fotografen har nått godis? 

Ovido - Quiz & Flashcards