ar-tanten

Alla inlägg den 20 juni 2017

Av C E - 20 juni 2017 05:25

Igår var jag precis som vanligt igen. Man ska ju inte gnälla men med fibromyalgi har man alltid ont och orkar inte som andra och dom vanliga dagarna när jag har ont som vanligt är jag ju van med, men dom där andra dagarna kan jag gärna hoppa över, dom där dagarna när jag inte kan göra något. Japp, nu är gnället över.


Petter var piggelin igår på uteritten och travade med stora kliv, jag höll mig i halsringen och lät honom välja tempo själv, ingen samling alltså.

  Bönan visar hur vig hon är, inga problem med att klia bakfoten, eller klia sig i örat med bakbenet. Snart är det midsommar, tiden går väldigt fort nu så det gäller att passa på......... att lukta på syrenerna, att njuta av solen, att slå ihjäl så många getingar som möjligt...

Ovido - Quiz & Flashcards