ar-tanten

Alla inlägg den 11 juni 2017

Av C E - 11 juni 2017 05:20

Igår var det träning igen, jättekul! Petter var helt lagom tempererad och skötte sig kalas, dessutom var han jätteduktig på övningarna, det känns att det händer grejor. Fick beröm för hur fin han är i kroppen också, det är alltid kul. Har ni tänkt på det? Att man tar nästan mer illa upp när någon säger något negativt om din häst, än om någon säger något negativ om dig? Jag är så i alla fall, mina hästar har typ inga fel haha, dom är perfekta! Jag är inte särskilt perfekt men jag försöker....


   

Bilderna är tagna vid ett annat tillfälle. Blev tipsad om granskottssirap igår..... när jag hade släppt ut hästarna i hagen gick jag till närmsta gran.....sen kokade jag sirap. Det luktade inte så gott, och från början var skotten jättefint gröna men sen blev dom nästan bruna, så jag hade inte så stora förhoppningar. Men när jag smakade..... wow, för det var ännu godare än maskrossirapen.

  Här är dom ännu gröna.

Ovido - Quiz & Flashcards