ar-tanten

Alla inlägg den 3 juni 2017

Av C E - 3 juni 2017 05:36

Igår åkte vi till Sundsvall och Ikea, dottern skulle ha sig lite nya möbler och en mörkläggningsgardin eftersom det är så ljust med morgonsolen. Jag är väldigt glad att min kompis körde, för hade jag gjort det.....fram hade vi nog kommit, men hem....troligtvis inte. Vilken oreda! Jag hade nog bara styrt ner i ett dike, gråtit en skvätt och ringt en bärgare. Något taco-aktigt till lunch och pizza till middag. Idag känner jag mig som en säl.


Innan vi åkte igår var jag ut och fotade hästarna, bara älskar när vinterpälsen nästan är helt borta, och så älskar jag mina hästar. Alla tycker så klart att sina hästar är vackrast. Jag är inget undantag där.

   

Huliganerna har flyttat till vår lägda, och det är bara bra, för då går vi inte förbi dom när vi rider ut.

 

Tranor och måsar har vi inget problem med, för dom är rätt tysta och kommer två och två, inte i tiotal.


Dottern ska börja övningsköra nu och vad passar då bättre än en tripp tilll Biltema?

  Rosa rattmuff och tärningar is da shit

Ovido - Quiz & Flashcards