ar-tanten

Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av C E - 12 oktober 2016 05:30

Min gubbe har ett enmansband som heter så, han finns på Facebook, gå gärna in och kolla. Han lägger upp låtar där, lyssna om ni gillar Death metal, det gör inte jag, men man måste ju vara imponerad av att han spelar alla instrument själv, gör musik/text själv och även sång.


  Fast sång vet jag inte direkt.... Fast själv är jag ju helt tondöv, det vet alla som har hört mig (försöka) sjunga. Han har en fin sångröst, men den lämpar sig inte till Death Metal, så han growlar istället. Han har ju musik i hörlurarna när han lägger på "sången", medans jag som sitter i köket bara hör...... Men Gud, Bebis är sjuk! Det tror jag varje gång, hon gläfsar och flämtar och jag springer dit för att rädda henne....Lite roligt att han låter som Bebis (liten, blond och söt) och inte som varulvshunden Doris.  

Ovido - Quiz & Flashcards