ar-tanten

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av C E - 23 oktober 2016 05:33

Idag ställde jag in ridningen, det är det inte så ofta jag gör, men när inte gubben är hemma och när jag inte kan rida ut så gör jag det. Tycker inte om att rida när ingen vet var jag är, eller när jag borde vara tillbaka. Berättar alltid för gubben var jag tänker rida och när jag borde vara tillbaka. Vill inte lägga det ansvaret på barnen. Gjorde det faktiskt förra gången han var borta, det slutade med att min son (17 år) kom och letade efter mig längs vägen för att han tyckte jag hade varit borta för länge. Det var ju väldigt gulligt av honom, men jag såg ju att han var lite stressad över ansvaret så det gör jag nog inte fler gånger.


Gubben är ute och "campar" med sin kompis, jag brukar kalla det "broakback mountain", eftersom han aldrig har med sig fisk hem....nu har han i och för sig inget spö med sig heller....haha.


Iris löper nu och springer runt och bjuder ut sig till samtliga av våra tikar, väldigt populärt. Hon till och med gör det framför Doris, som hon annars tycker är lite läskig och framförallt väldigt stor. Jag fick en låt i huvudet när hon gjorde så, och då blev det mycket roligare....."I´m sexy and I know it"

 

Nu när brorsan är hemma från Thailand så är han med på våra pizzakvällar.....hur många känner ni som äter två pizzor????

 

Ovido - Quiz & Flashcards