ar-tanten

Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av C E - 2 augusti 2016 05:33

Igår var jag sällskapsdam/hästskötare/barnvakt, det är alltid kul att följa med och göra något annat än att sitta hemma. Jag fick umgås med mina favvobarn (förutom mina egna då rå), tvillingpojkar och väärldens sötaste, och det är nog tur det för dom är så fulla av bus och så lika att det inte går att se vem som är vem.

   

På kvällen pratade Petter med Mrs Doolittle. Det har han gjort förut, för ungefär ett år sedan men det var dags för uppföljning nu tyckte jag. Jag blir väldigt rörd när jag får höra vad han har att säga, fina fina Petter som är så klok. Tänkte att ni skulle få läsa hela protokollet när det kommer, men det som berörde mest var att han är orolig för mig, för att jag är klen, och han är orolig för att jag inte ska orka med honom och att han måste flytta. Så det ska jag gå ut och berätta nu, att han inte behöver vara...

 

Ovido - Quiz & Flashcards