ar-tanten

Alla inlägg den 8 januari 2017

Av C E - 8 januari 2017 05:30

För igår kunde jag rida igen, det är helt sjukt vad man längtar när det blivit en paus. Nu hade det gått en och en halv vecka och i två dagar (när det var så kallt) har han proppat i sig mat, så det var en del energi där. Hade jag varit lagd åt det busiga hållet så hade han inte bangat. Vi travade ganska mycket då han behövde få ur sig massa energi, han tjuvökade hela tiden men kändes väldigt fin ändå. Snön yrde från träden....oj vad stark han är, han är verkligen cool att rida. Men nu får vi tömma lite energi några dagar innan han blir sig själv igen, underlaget är verkligen perfekt nu med massor av snö.


Drömde så konstigt....jag sov, hade en "film" framför ögonen (ja, en dröm dårå) som jag såg på, men sen slockande filmen och tittade på en svart skärm, jag blev jätteirriterad... och försökte sätta på filmen igen men det gick inte...vad drömde du inatt?


   

Ovido - Quiz & Flashcards