ar-tanten

Alla inlägg den 9 januari 2017

Av C E - 9 januari 2017 05:36

...Petter kunde tränsa sig själv, skulle han göra det. Han tycker att jag är så långsam, sträcker sig efter bettet och pillar in det, jag får hjälpa han lite, men matte skynda dig...nåde den som har fingrar ivägen. Kan ha att göra med moroten efteråt......


Igår var han lite mer sig själv igen, på vägen hem travade vi på lång tygel utan smygökningar, min "lilla" bärsärk... När jag hade hoppat av tränade vi lite från marken, så nu vill jag att paddocken ska tina fram... Bönan kändes också väldigt fin och jobbade bra mellan frustningarna...


Idag ska vi till veterinären och klippa klorna på alla fyra hundar, nackdelen med att bli gammal är att inte se så bra, jag törs inte klippa själv. Dessutom har alla svarta klor... har ni åkt bil med en varulv någon gång?


   



Ovido - Quiz & Flashcards