ar-tanten

Alla inlägg den 26 januari 2017

Av C E - 26 januari 2017 05:35

Hur jobbigt är det inte med julgranen som ska plockas fram, kläs för att några veckor senare kläs av och ställas undan? När ungarna var små var det ju en helt annan grej, då tyckte dom att det var spännande att göra det och då blev det också kul som förälder, men nu när den äldsta fyller 18 om några dagar....inte så kul längre. Men jag har lösningen....


Ljudet på filmen suger, så strunta i det. För att kunna tillämpa min lösning krävs en plastgran och en garderob stor nog för en gran, sen är det bara att plocka fram den nästa år igen, färdigklädd och grann.


Idag ska jag försöka rida igen, Petter har vilat sedan i fredags och igår när jag såg honom vara mest i luften i hagen, så känner jag mig lite nervös.... Det var som om han hade vingar, ja det är ju kul att han är glad i alla fall. Tänkte försöka tajma så att vi inte möter postbilen, sen ska jag till travet i Östersund med en kompis som ska mäta sin ponny.
 

Ovido - Quiz & Flashcards