ar-tanten

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av C E - 22 januari 2017 05:31

Jag har inget emot vintern, om det är vinter, men när det är som igår, tö, regn som skapar isgata; då kan det gärna få vara för min del. Nu är jag less på vintern och ser väldigt mycket fram mot våren och en framtinad paddock. Ridningen igår ställde jag in av flera anledningar. Regn och halka var en av dom, migrän en annan. Väder och mående verkar gå hand i hand. Sen kom en skotersafari åkande förbi där jag brukar rida, precis den tiden jag brukar rida, det var säkert tio skotrar på rad. Sist jag mötte dom till häst gick det jättebra då dom stannade och stängde av sina maskiner tills jag hade passerat, men någon träning blir det ju inte då dom tar allt focus från det dom hörs tills dom är helt borta.


Idag har jag tänkt åka och titta på AR-träningen, få lite inspo, sen tänkte jag rida när jag kommer hem om det inte redan har blivit mörkt....


Kan rekomendera en film igen. The Arrival som finns på dreamfilm. Sciense fiction med alien-inslag.

 

Presentation


Uppnått tantålder, håller på med Kraftskapande Ridkonst på mina tre hästar, Petter, Artur & Trigger

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards