ar-tanten

Alla inlägg den 11 januari 2017

Av C E - 11 januari 2017 05:40

Vaknade igår med en liten "migränkänning", det kan lika gärna ge sig, som blossa upp, men envis som man är så red jag. Själva ridturen gick väldigt bra, vi tränade travuppgångar och lite kortare trav, vilket Petter gjorde väldigt bra. Den nya stövlarna gnisslade väldigt, Petters öron gick som en helikopter då han försökte lista ut vad det var och jag skrattade högt för det var verkligen ett störigt ljud. Men "migränkänningen" blev migrän så jag stapplade in och dog på soffan några timmar. Tog ingen medicin då jag blir så helt utslagen av den, tänkte vänta till kvällen med det då man kan "dö" ifred, men vid fem gick det inte längre. Jag tog in hästarna tidigare och gubben lovade att kvällsfodra så nu har jag varit utslagen i 12 timmar och mår rätt bra. Det blåser rejält idag så någon ridning står inte på schemat, däremot en lång promenad då julmaten lagt till några ovälkomna kilon runt magen......väldigt onödigt....


 

Ovido - Quiz & Flashcards