ar-tanten

Alla inlägg den 25 september 2016

Av C E - 25 september 2016 05:43

från USA-resan....vi åkte samma flygplan som Melanie Griffith från London till LA, och visst var det en av hennes filmer som visades på planet...Working girl.


Jag var på blind date en gång, hamnade på en fest som avslutades med en Polisrazzia...alltid något.


Vi låtsades att vi skulle köpa lyxhus för att få åka på visningar av de finare villorna i närområdet, vi hade en busig pensionär som körde oss då vi inte hade någon egen bil.


En gång när vi skulle handla mat, och bad om kassar med handtag (eftersom vi inte hade någon bil) trodde dom oss inte och följde med ut för att med egna ögon se oss promenera därifrån.


För övrigt är jag lite stel idag men så farligt, lite blåmärken och så. Har funderat en del på hur man ska läsa av unghästarnas eneginivå... knepigt...för det kan ju vara lugnt och skönt och så kanske en fågel flyger upp ur diket och då är ju energin uppe i taket direkt. Han brukar lyssna när jag "morrar" men jag tror inte att jag hann det härom dagen, blev nog så chockad att jag bara var tyst..... och sen var det ju precis det som hände med den gula ponnyn jag sålde pga att jag blev så rädd.... så det känns ju lite onödigt även om jag vet att det är sånt som händer (fast varken Petter eller bönan  har bockat med mig på, bara sparkat bakut) och att det inte var något elakt...bara en busig tonåring...

 

Påminner mig om den här.......

Ovido - Quiz & Flashcards